Syddansk Universitet lægger nu 100 millioner kroner på bordet for at løfte to af sine stærkeste forskningsmiljøer op i en højere liga.
Pengene, der fordeles over fire år, skal målrettet styrke forskningen inden for kvanteteknologi og autonome systemer. Det er to felter, som SDU betegner som kritiske teknologier med stigende betydning for samfundet.
💡 Vil du have hele historien?
Med adgang til Science Report er du opdateret på det danske forskningsmiljø.
Vi giver dig historier om forskningspolitik, debatindlæg fra forskere og nøglepersoner og artikler om de nyeste forskningstendenser.
Har du problemer med ip-login: Klik her
Har du allerede abonnement? Log ind her:






























